Actualitzat! Transició a la docència virtual a l'EPS

Les mesures adoptades s'aplicaran durant tot el mes de novembre

La Universitat de Lleida, d’acord amb el Govern i la resta d’universitats catalanes, mantindrà durant el mes de novembre les mesures implantades des del passat dimarts 27 d’octubre, en que es va decidir que la docència passava a ser en format virtual i, extremant les mesures de protecció, només es mantindrien com a presencials les pràctiques i les avaluacions, en els termes assenyalats als comunicats del divendres 23 d’octubre (Vegeu-ne el contingut aquí).

Recordem que les mesures establertes pel Procicat es poden consultar aquí, i el resum de les principals el trobareu en aquesta infografia.

A partir del dilluns, dia 2 de novembre, a tots els campus hi haurà a disposició de l'estudiantat de la UdL, i, eventualment, del professorat que ho necessiti, espais d'estudi i accés a sales d'usuaris, oberts de 8 a 20 h.

Cal preguntar a les consergeries quins espais són, ja que poden anar variant per tal de ventilar i netejar.

Aquesta acció ve motivada pel fet que hi ha estudiants de fora de la ciutat que s'han de desplaçar a Lleida per motius acadèmics, i que, en no tornar a casa durant el dia, no tindrien l'oportunitat de seguir les classes virtuals ni disposar de llocs on estudiar entre hores. Demanem a tothom que només faci ús d'aquests serveis si és imprescindible, i que en tots els altres casos es quedi a casa mentre les autoritats sanitàries no canviïn les recomanacions.

La mobilitat per motiu d’estudis i treball per dur a terme les activitats autoritzades està permesa, de manera que qui s’hagi de desplaçar a la nostra universitat ho podrà fer justificant-ho davant de les autoritats amb la declaració autoresponsable (també podeu baixar-vos-el en pdf aquí, i emplenar-lo a mà un cop imprès) i el carnet de la UdL.

A l'EPS a partir del dia 2 de novembre, el professorat indicarà als seus alumnes, si s'escau, si de forma excepcional hi ha alguna activitat pràctica de la seva assignatura que calgui fer presencialment.

Volem insistir en agrair tot l'esforç realitzat per la comunitat educativa de l'EPS aquest temps per respectar escropulosament les mesures de seguretat establertes, que han fet de la UdL un espai totalment segur.

En cas de dubte, els alumnes s'han d'adreçar al coordinador de la seva titulació: http://www.eps.udl.cat/ca/lescola/organitzacio/coordinadors/

Salutacions,

Direcció de l'EPS