Adrià Domènech, premi Enginy 2017

15a edició del guardó impulsat pel CETILL i l’EPS

image1
Fotografia (Rafa Gimena/Missatges) : El degà d'Enginyers Lleida, Ramon Grau; la vice degana Dolors Arderiu, i el jove premiat Adrià Dimènec

Adrià Domènech, Graduat en Enginyeria Mecànica de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), ha estat el guanyador del premi Enginy 2017 amb un treball sobre un “Estudi mecànic d’un sistema fotovoltaic integrat en façana veneciana”.

El Treball de Final de Grau de Domènec, que ha estat tutoritzat pel professor del Grau d’Energia Mecànica de l’EPS, Daniel Chemisana; ha desenvolupat el disseny del conjunt de peces d’un sistema fotovoltaic en una gelosia veneciana, un disseny que contribueix a la il·luminació amb llum natural controlada i, a més, produeix energia elèctrica responent així a la demanda de la societat actual.

Domènec s’endú 2.000 euros i un any de col·legiació gratuïta al Col·legi d’Enginyers Graduats i d’Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (CETILL).

El premi Enginy, impulsat fa quinze anys pel CETILL i l’EPS de la UdL, s’atorga al millor Treball Final del Grau en Enginyeria Mecànica i del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica de l’any acadèmic en curs i presentat entre el febrer del 2016 i el febrer del 2017. El jurat d’enguany ha estat format pel Jordi Rosell i Xavier Monyarch, de la junta del CETILL i Daniel Chemisana i Josep Argelich, de l’EPS. El premi es lliurarà el pròxim 9 de juny durant el sopar anual de col·legiats que tindrà lloc al restaurant La Boscana.