Adria Mateo (EPS) finalista del Concurs de Doctorats Industrials "Explica el teu projecte"

El Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya organitza el concurs “Presenta el teu projecte DI. Edició 2019, que té com objecte la realització d’una gravació feta amb un telèfon mòbil o càmera on el participant explica oral o gràficament l’objecte del seu projecte en el marc del Pla de Doctorats Industrials.

El concurs té com a principals objectius ajudar a la difusió de la innovació que s’efectua en l’entorn empresarial i institucional mitjançant la transferència de coneixement des del món acadèmic i a la inversa.

Adrià Mateo Fornés de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida ha estat un dels 6 finalistes escollits per la presentació del seu projecte amb l’empresa PMP Prêt À Porter Casas: "Desenvolupament i Integració industrialitzada de tecnologies innovadores en habitages unifamiliars"

Al Twitter podeu votar amb un RT el vídeo que més us agradi! ... i nosaltres ja hem votat per l'Adrià!

8202321870