Albert Barqué-Duran, artista i professor de l'EPS, participa a l'AI Artathon de Riyadh (Aràbia Saudí)

Albert Barqué-Duran, artista, investigador i professor doctor de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) al Grau en Disseny Digital i tecnologies Creatives participa al AI Artathon a Riyadh, organitzat pel ministeri de cultura d’Aràbia Saudí.

AI Artathon és una iniciativa artística per crear consciència sobre la intel·ligència artificial a través de l'art que integra desenvolupadors, programadors i comunitats d’art.

Albert Barqué exerceix de mentor dels 20 equips preseleccionats a l'AI Artathon que s’han incorporat a un programa d'entrenament específic, un centre de formació/taller que consisteix en tallers setmanals, sessions de mentoria, laboratori físic per provar i crear arts de IA, etcètera

Aquest equips treballen amb l’objectiu de produir 10 treballs d'art final que es presentaran en una exposició a la cimera global de l'AI, la AI Artworks al Global AI Summit 2020 que se celberarà a les Oficines Vibes (Riyadh) el 30 i 31 de març del 2020. Durant l’acte d’obertura es farà una cerimònia de premis per anunciar el 1r, 2n i 3r lloc de les millors obres d’art dels artistes i desenvolupadors.