Alumnes brasilers mostren gran interès en cursar el Màster en Enginyeria Informàtica a l'EPS

IMG-20150604-WA0001

Una desena d'estudiants brasilers estan disposats a venir a Lleida el proper mes de setembre per iniciar els estudis del Màster en Enginyeria Informàtica a l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) en la seva modalitat de Formació Dual que permet a la persona que el cursa adquirir experiència laboral mentre es forma i a més disposar d'un contracte remunerat combinant l'aprenentatge en un entorn acadèmic i en un entorn professional.

Les empreses ofereixen al futur alumnat del màster una modalitat de contracte en pràctiques a jornada completa d'un any i mig de durada, la mateixa que el màster. Durant el període lectiu, l'estudiant combinarà 4 hores al matí de formació i treball a l'empresa, amb 4 hores a la tarda de classes a l'Escola Politècnica Superior de la UdL. En els períodes no lectius, l'alumnat realitzarà la totalitat de la jornada a l'empresa.

De moment, ja s'ofereixen 32 contractes de pràctiques, que van des del 9.600 euros bruts anuals fins als 14.000 euros bruts anuals (les ofertes laborals superen els 13.000 euros bruts anuals) , en una dotzena d'empreses: GFT Group, Grupo Sallén, Indra, ICG Software, Lleida.net, Plunge Interactive, Semic, Trota, Vall Companys Grup, Sosteca, Alter Software, IFR Group.

[caption id="attachment_10747" align="alignnone" width="470" caption="La Manyana - 17/06/2015"]001JYWUA[/caption]