Alumnes de GATE visiten la pedrera d'extracció i la planta industrial de l'empresa Piedras Moragues

Piedras Moragues cantera, zona extraccio blocs
Extracció de blocs de pedra

Els alumnes de l'assignatura de Materials 1 de Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, acompanyats pel professor Miquel Mateus, van visitar l'empresa Piedras Moragues S.A. En concret es va organitzar una visita a la planta d'extracció de pedres de Verdú i a la Planta Industrial de fabricació de l'empresa a Vinaixa.

L’empresa Piedras Moragues, S.A. va ser fundada l’any 1974. Durant aquests anys ha aconseguit ser una de les empreses líders del sector de l’extracció i comercialització de la pedra natural. Disposa de noves instal·lacions (6.000m2) amb magatzem i una gran fàbrica completament equipada amb l’última generació de maquinària per a la manipulació i transformació dels blocs de pedra procedents de les seves pedreres.

Molt amablement Jordi Moragues, propietari i director gerent de l'empresa, va acompanyar en tot moment a l'alumnat i els va explicar tot el procés que se segueix a l'empresa des de l'extracció a la comercialització de la pedra natural.