Alumnes de l'EPS participen a la Connect Conference IAESTE a Glasgow

Del 14 al 17 de març s'ha dut a terme la Connect Conference anual d'IAESTE Europa, una trobada d’estudiants d'enginyeria i estudis tècnics de tota Europa dedicada a IAESTE, l'associació d'estudiants que permet a futurs enginyers realitzar pràctiques en empreses estrangeres amb l'objectiu reunir la gent, aprendre els uns dels altres, reforçar la cooperació i divertir-se!

Tres alumnes de l’EPS pertanyents a IAESTE LC Lleida, Sergio Vargas, Eva Barceló i Alba Ripoll han participat en aquesta edició que enguany s'ha realitzat a Glasgow de la mà de l'IAESTE LC Edinburgh.

En la trobada es posen en perspectiva les metodologies de les diferents universitats que hi ha representades i també diferents activitats de motivació i socialització. En aquest sentit s’organitzen nombrosos workshop's centrats en oferir una formació tant personal com profesional en aspectes tan disversos com: Màrqueting, Innovation, Merchandising, Empowerment, Leader managing, Conflict Solving, Pitching, Jobraising, strategic planning, social media, ...

A més, sempre hi ha moments i espais per i compartir jocs, idees, costums i experiències pròpies dels llocs d’origen de tots els participants!