Alumnes de l'EPS visiten la fàbrica Cerámica La Coma, a Balaguer

Alumnes de l'assignatura de Materials II del GATE

El passat dijous 14 de desembre de 2017, els alumnes de l'assignatura de Materials II de Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, assignatura impartida pels professors J.Ramon Castro i Pep Gasia, van visitar la fàbrica Cerámica La Coma S.A., situada a Balaguer.

La visita, de gran interès tècnic, va ser guiada per l’enginyer de producció Sr. Albert Campo explicant els diversos processos industrials pels que passa la terra fins esdevindré en ceràmica acabada: zona de preparació de terres, línia de producció de peces ceràmiques per extrusió, assecament de peces ceràmiques mitjançant planta de cogeneració de gas, forns automàtics de cocció, zona de paletització i, finalment, presentació dels productes ceràmics que fabriquen, en especial del sistema ceràmic Termoarcilla ECO3. Cerámica La Coma es membre de Hispalyt, Asociación Española de Fabricantes de Ladrillos y Tejas de Arcilla Cocida.