Alumnes de l'EPS visiten la planta de GLS Prefabricats de formigó, ubicada a Lleida

Alumnes de l'assignatura de Materials II del GATE

El passat dijous 30 de novembre de 2017, els alumnes de l'assignatura de Materials II de Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, assignatura impartida pels professors J.Ramon Castro i Pep Gasia, van visitar la planta de GLS Prefabricats de formigó, ubicada a Lleida.

Molt amablement el gerent de l’empresa Sr. Bernat Turmo ens va explicar la planta d’elaboració d’àrids per autoconsum i venda, la planta de formigó preparat per edificació i obra civil, i, la planta de producció d’elements de formigó per obra residencial i publica. Finalment, en el laboratori d’autocontrol es portà a terme un assaig a flexió per 3 punts fins a trencament d’una vorada de formigó prefabricat.