Alumnes de l'EPS visiten l’estació de Bombament d’Albatarrec d’Aigües Segarra-Garrigues

Els alumnes del Màster en Enginyeria Industrial van realitzar una sortida a les instal·lacions

En el marc de l’assignatura del Màster d’Enginyeria Industrial de l'Escola Politècnica Superior de la UdL, Maquines Tèrmiques i Hidràuliques, coordinada pel professor Joaquim Montserrat, es va realitzar una sortida per visitar les instal·lacions de l’estació de bombament d’Albatàrrec. El cap de manteniment d’Aigües Segarra-Garrigues, el senyor Jordi Sala, va explicar aspectes de disseny i funcionament dels grups motor-bomba de  2000 kW instal·lats. Els alumnes van conèixer els paràmetres de control de les bombes, tant mecànics, elèctrics com hidràulics i la seva utilitat per monitoritzar el funcionament de les bombes.