Alumnes de l’INS Gili i Gaya assisteixen al taller de Biomètrica, Emocions i Interacció de l’EPS

Els 25 alumnes de 2n C d’ESO de l’Institut Samuel Gili i Gaya de Lleida han estat els primers a assistir aquest matí al taller de Biomètrica, Emocions i Interacció a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. Aquesta mateix setmana assistiran al taller els seus companys dels altres dos grups de 2n d’ESO.

El taller Biomètrica, Emocions i Interacció l’imparteix el professor Jordi Virgili, del Grup de Recerca GRIHO de l’EPS de la UdL i té com a objectiu de despertar en els nois i noies vocacions tecnològiques i iniciar-los en els fonaments de l’enginyeria i la informàtica mitjançant tecnologies com  Arduino i biosensors.

GALERIA FOTOGRÀFICA