Alumnes del GATE realitzen una visita d'obra a l'edifici Polivalent II de la UdL

Els alumnes de l’assignatura de Instal·lacions I de Grau en Arquitectura Tècnica i edificació de l’EPS, coordinada pel professor Josep Piqué, van realitzar el passat dilluns 26 d’abril una visita tècnica d’obra a l'edifici POLIVALENT II de la Universitat de Lleida.

La nova instal·lació de la UdL ubicada al campus de Cappont te una superfície construïda de 3.445,45 m², amb una superfície útil de 2.848,08 m².

Els alumnes van poder seguir totes les explicacions del personal de l’empresa constructora CODECO; Concretament van fer la visita el Cap d'Obra, Sr. Jose Maria Escobedo, el Director d'Execució, Sr. Joan Olivart  i Encarregat d’obra, l’Enric.