Alumnes del GATE visiten la planta de producció de Prefabricats Pujol a Mollerussa

El passat 13 de novembre els alumnes de Materials II del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació (GATE), assignatura impartida pels professors J. Ramon Castro i Pep Gasia, van visitar la planta de producció de Prefabricats Pujol-Mollerussa.

Durant la visita els alumnes van estar acompanyats pel Sr. Toni Sarradell, Enginyer de Camins, Canals i Ports, representat a Prefabricats Pujol. Es va  presentar l’empresa i els projectes més rellevants que s'estan duent a terme actualment, es van visitar diverses seccions del grup Pujol:

• Ferrofet Catalana.- fabricació de ferralla d’armar
  • Paviments Graus; secció de semibiguetes, biguetes i plaques alveolades pretesades; secció de grans bigues pretesades peraltades fins 52 m de longitud; i, secció de formigó autocompactant per façanes de naus i formigó arquitectònic.

Una visita excel·lent i necessària per a tot aquell interessat en el món del prefabricat de formigó de petites i grans dimensions!