Alumnes del GATE visiten les obres de l'Institut Joan Solà a Torrefarrera

12-11-19 (2)
Alumnes del Gate visitan el nou institut Joan Solà de Torrefarrera

Els alumnes de l'assignatura d'Instal·lacions II del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, coordinada pel professor Josep Pique Palacin, van realitzar una visita tècnica a l’actual Institut “Joan Sola” de Torrefarrera construït en mòduls prefabricats.

L'institut va iniciar la seva activitat l’any 2009 i actualment allotja més de 400 nois i noies i té una plantilla de més de 50 professors.

Enguany es viu un curs atípic amb les obres del nou edifici, que ha de substituir l’actual complex de mòduls. Els alumnes i professors han d’adaptar-se a la situació amb una reestructuració de l’espai.

El nou Institut Joan Solà, que tindrà una capacitat de 620 alumnes, s’ubica en un solar de 7.500 m² i tindrà una superfície construïda de més de 4.700 m². Les obres es van adjudicar per un import de 5,489 milions d’euros.