Alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació realitzen una visita d'obra al CEIP de l'Arrabassada

Els alumnes del GATE en la visita d'obra al CEIP de l'Arrabassada

Ahir, 15 de novembre, en el marc de l’assignatura Instal·lacions II del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, coordinada pel professor José Piqué Palacin, els alumnes van realitzar una visita d'obra al barri de l'Arrabassada de Tarragona.

En concret, l’alumnat va poder visitar el CEIP de l'Arrabassada, depenent del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i obra de l’empresa constructora lleidatana Benito Arnó e Hijos, on van rebre en tot moment les explicacions del Sr. David González, coordinador de seguretat de l’obra.

Arnó una empresa familiar, amb més de 50 anys d’experiència, sòlida i de referència en el sector de la construcció. Arnó centra la seva activitat en obra civil, edificació, concessions, serveis, manteniment i facility management, mobilitat i seguretat viària i també fabricació de materials per a la construcció.