Alumnes del Màster en Enginyeria Industrial visiten les empreses Promsa i Estructuras Arquès

IMAG0248
Alumnes del MEIND a les instal·lacions de Promsa

Els alumnes de l'assignatura de Construccions Industrials 1 del Màster en Enginyeria Industrial acompanyasts pel professor Jorge Lampurlanés van realitzar el propassat 8 d'abril dues visites tècniques:

• D'una banda van visitar la planta de fabricació de formigó que te PROMSA a Soses. PROMOTORA MEDITERRANEA-2 S.A. (Promsa), és una empresa del Grup Ciments Molins amb més de 75 anys d'experiència en el sector de la construcció.
  • Així mateix, van visitar la fàbrica d'estructures d'acer Estructuras Arquès a Soses. ESTRUCTURAS ARQUÉ és una empresa familiar dedicada a la construcció d’estructures metàl·liques amb una trajectòria de més de 50 anys, i més de 6.000 projectes tant al mercat nacional com a l’internacional.