Alumnes del Màster en ciberseguretat de la Next International Business School (IBS) de Madrid visiten l’EPS

IMG_4649-1024x768
Els alumnes del Màster en Ciberseguretat amb Magda Valls, Francesc Giné i Josep M. Miret

Avui han visitat l’Escola Politècnica Superior de la UdL alumnes del màster en ciberseguretat de la Next International Business School (IBS). Next IBS és un prestigiós centre de Madrid adscrit a les universitats: Universidad Menéndez Pelayo, Universidad de Salamanca i la Universitat de Lleida.

El màster en ciberseguretat és un màster propi de la UdL desenvolupat a l’IBS que proporciona els últims coneixements sobre normatives, prevenció d’activitats delictives a Internet, cibercrim i frau en línia. A més, prepara als seus alumnes per a la gestió proactiva, que garanteix la seguretat de l’activitat digital a empreses i organitzacions. El grup de recerca en Criptografia i Grafs de l”Escola Politècnica Superior de la UdL hi participa de forma activa.

A l’Escola Politècnica Superior han estat rebuts pel director, Francesc Giné,  la cap d’estudis dels estudis de la branca informàtica, Magda Valls i pel cap del Grup de Recerca en Criptografia i Grafs, Josep M. Miret.