Alumnes del grau en Enginyeria de l'Energia i Sostenibilitat visiten l'empresa Alier

El passat dijous 26 de novembre els alumnes de l'assignatura Avaluació de l'impacte ambiental de 3r curs del  Grau en Enginyeria de l'Energia i Sostenibilitat de l'EPS, coordinada pel professor Jérôme Barrau, van realitzar una visita tècnica a l'empresa Alier S.A. de Rosselló, on van poder veure de primera mà el procés de reciclatge del paper, la gestió que fan dels residus d'aigua i la planta de cogeneració.

El Sr. Joan Ibars, responsable de la planta de cogeneració, va explicar el funcionament de tot el cicle, que produeix tant vapor per a planta com electricitat per autoconsum i venda. Per altra banda, el Sr. Xavier Matute, director de recursos humans, va explicar l’origen de l’empresa així com la seva evolució històrica i capacitat d’adaptar-se als nous temps per a ser líder mundial en el seu sector.