Alumnes del màster en ciberseguretat de la Next International Business School (IBS) de Madrid visiten l'EPS

CgVLKL1UEAA5YM_

El 18 i 19 d'abril van venir a fer una visita a la UdL  alumnes del màster en ciberseguretat de la Next International Business School (IBS). Next IBS és un prestigiós centre de Madrid adscrit a les universitats: Universidad Menéndez Pelayo, Universidad de Salamanca i la Universitat de Lleida.

El màster en ciberseguretat és un màster propi de la UdL desenvolupat a l'IBS que proporciona els últims coneixements sobre normatives, prevenció d'activitats delictives a Internet, cibercrim i frau en línia. A més, prepara als seus alumnes per a la gestió proactiva, que garanteix la seguretat de l'activitat digital a empreses i organitzacions. El grup de recerca en Criptografia i Grafs de l''Escola Politècnica Superior de la UdL hi participa de forma activa.

A l'Escola Politècnica Superior van estar rebuts pel director, Francesc Giné,  la cap d'estudis dels estudis de la branca informàtica, Magda Valls i pel cap del Grup de Recerca en Criptografia i Grafs, Josep M. Miret. Van assistir a una presentació de les titulacions de màster i doctorat i van gaudir d'una visita a les instal·lacions. Així mateix van assistir a la xerrada que impartia a l'Escola en Josep Ramon Freixenet, director executiu de l'empresa GFT.

A nivell més general, els estudiants de la Next IBS també van poder visitar el Parc Científic i Tecnològic de Lleida i la Seu Vella.