Alumnes, professors i PAS del Campus Igualada-UdL visiten l'EPS

L'escola impartirà el proper curs estudis d'enginyeria al nou campus Igualada-UdL

Part de 'equip directiu de l'EPS

Aquest matí, una trentena de persones entre alumnes, professors i PAS del Campus Igualada-UdL han visitat l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) on han estat rebuts per la vicerectora d'Estudiantat de la UdL, la Sra. Neus Vila i per la totalitat de l'equip de direcció de l'Escola, encapçalat per en Francesc Giné, director del centre.

Així mateix, també han rebut una xerrada informativa per part dels caps del Servei d'Informació i Atenció Universitària, Margarita Servetó, del Servei de Biblioteca de Cappont, Loli Manceñeira i del Consell de l'Estudiantat de l'EPS.

Posteriorment han iniciat una visita guiada a les diverses instal·lacions de l'escola i del campus de cappont i finalment està previst que participin en el dinar popular organitzat pels estudiants de la UdL en el marc de la Festa de l'Estudiantat.