Alumnnes de l'EPS han participat aquest cap de setmana a la HackUPC

Un dels equips aconsegueix el premi Restb.ia

lleidahack a hackupc
Foto de familia dels alumnes de l'EPS a la HackUPC

Una vintena d'alumnes de l'Escola Politècnica Superior (EPS) van participar aquest passat cap de setmana a la HackUPC, considerada la primera hackathon estudiantil d'Espanya, que arribava a la seva sisena edició amb 700 hackers, 36 hores de durada i que es va realitzar a la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB).

A més, molts dels alumnes de l'EPS participants formen part de LleidaHack, una associació creada principalment per alumnes de l'EPS amb l'objectiu de fomentar la passió per la tecnologia i que té com a principal projecte la HackEPS, la primera i única Hackathon de Lleida que enguany arriba a la seva 3a edició (les inscripcions encara són obertes) i que es realitzarà el cap de setmana del 23 i 24 de novembre al Campus de Cappont de la UdL.

Després d'un cap de setmana intens, amb reptes impressionants i moltes activitats secundàries per aprendre noves tecnologies, conèixer gent interessant i divertir-se, cal destacar que els alumnes Sergi Simón, Jordi Onrubia y Alba Lamas van quedar finalistes  i la Latra Gallucci, l'Oriol Alàs i en Víctor Martínez van proclamar-se guanyadors del premi de Restb.ia

Enhorabona!