Álvaro de Gracia, guardonat per la revista internacional Sustainability com el millor investigador jove 2020

MÉS INFORMACIÓ: Resolució del premi

Álvaro de Gracia Cuesta, investigador post-doctoral i professor ajudant de la Universitat de Lleida (UdL) ha estat guardonat per la revista internacional Sustainability com el millor investigador jove 2020 en aquest àmbit. De Gracia, del grup de recerca GREiA de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdL, rebrà 2.000 francs suïssos i una placa commemorativa.

Álvaro de Gracia centra la seva recerca en els camps de l'eficiència energética i l'emmagatzematge d’energia tèrmica i actualmennt està exercint docència en les titualcions de grau de l'EPS, Grau en Enginyeria Mecànica i Grau en Enginyeria de l’Energia i Sostenibilitat, així com al Màster en Enginyeria Industrial.

El jurat dels premis destaca les seues recerques innovadores en el camp dels sistemes d’energies renovables, l’emmagatzematge de calor i l’anàlisi del cicle de vida (Life cycle assessment-ACV), "contribuint significativament a l'avenç del desenvolupament sostenible".

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL: Un investigador de la UdL, el millor jove en recerques sobre sostenibilitat