Antics alumnes de l'EPS creen un sistema de gestió online per a centres educatius

Creabit_Solutions_Gescola_EMIPAC_2
3de1abe9565773d3377d96dea9a0b844

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Xavi Garcia i Pere Argelich exalumnes de l'Escola Politècnica Superior de la UdL i especialitzats en Interacció Persona Ordinador han desenvolupat una eina informàtica que permet als centres educatius gestionar totes les seues necessitats (control d'horaris, assitència, notes, tutories, treball diari, deures ...)  mitjançant una plataforma en línia (online) accessible des de qualsevol dispositiu amb Internet.

La plataforma Gescola és una eina orientada a instituts i escoles amb  l'objectiu de maximitzar el control dels fills per part de les famílies, millorar la comunicació amb el centre i minimitzar el temps de les tasques que no són pròpiament acadèmiques per part del professorat.

Entre els seus clients, Garcia i Argelich compten amb l'INS Quatre Cantons de Barcelona i l'INS Ronda, un dels centres més grans de la demarcació de Lleida. Entre els projectes de futur, aquests joves emprenedors volen desenvolupar un sistema de gestió més específic per a acadèmies, degut a la seua demanda. El projecte ha comptat amb el suport i assessorament del Trampolí Tecnològic de la UdL (membre de la Xarxa d'Unitats de Valorització d'ACC1Ó).

Premsa

05 de febrer de 2013