Arriba una nova edició de la FIRST LEGO League ... aquest any a Lleida i a Igualada! Informa't

Arriba el torneig classificatori local de la FIRST LEGO League de la mà de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. Aquest any amb la gran novetat que es duu a terme en dues seus:

• FLL Lleida, el 16 de febrer de 2019
  • FLL Igualada, el 23 de febrer de 2019

Pots estar al dia de les novetats, els horaris, la informació dels equips, etcètera a la web: http://www.firstlegoleague.udl.cat

... però la FLL no seria possible sense els VOLUNTARIS!

Necessitem gent entusiasta, responsable i compromesa que gaudeixi treballant amb els més Joves i que vulguin fer de la FLL una experiència inoblidable per als equips. El conjunt de tasques que podeu desenvolupar és el següent:

• Àrbitres: controlen el joc dels robots en les taules de competició.
  • Jutges: valoren el projecte científic, la integració dels valors FLL per part dels equips, etc.
  • Informació i Espais: Donen Informació al públic i controlen les entrades i sortides dels espais durant el torneig.
  • Floaters FLL: acompanyen els equips FLL (participants de 10 a 16 anys) durant tot el torneig per assegurar-se que arriben a temps a les diferents activitats i que tenen tot el que necessiten.
  • Floaters Jr.: acompanyen els equips Junior (participants de 6 a 9 anys) durant tot el torneig per assegurar-se que arriben a temps a les diferents activitats i que tenen tot el que necessiten.
  • Monitors de Lleure: gestionen i dinamitzen els tallers per als més petits.
  • Muntatge de kits: Són els encarregats de muntar els kits de les taules de competició i assegurar-se que es mantenen en bon estat durant tota la competició i així com garantir-ne una recollida ordenada i adequada.

Si vols participar com a voluntari en la 8a Edició (INTO ORBIT) de la First Lego League a Lleida, deixa'ns les teves dades al

formulari d'inscripció

Si vols participar com a voluntari en la 2a Edició (INTO ORBIT) de la First Lego League a Igualada, deixa'ns les teves dades al

formulari d'inscripció

Així mateix, si ets estudiant de la UdL et recordem que Des del passat 7 de gener tots aquells estudiants que ja es van apuntar com a voluntaris mitjantçant el formulari d’inscripció, i tots aquells que ho faran en breu, també podeu, si us interessa, matricular-vos a l’activitat “La UdL amb la FLL” per tal d'obtenir 1 crèdit ECTS per la vostra participació com a Voluntaris a través de la SEU ELECTRÒNICA de la UdL (Carpeta personal > Què puc pagar > Congressos i jornades > Pagament en línia).

En aquesta activitat es pot matricular qualsevol estudiant de la UdL, sempre i quan no hagin aconseguit el crèdit per la seva participació en edicions anteriors.

----------------------------  IMPORTANT  ------------------------------

El dijous 7 de febrer, a partir de les 18:00 h a la Sala de Videoconferències del CCCT (Biblioteca campus de Cappont - Jaume II, 67) es durà a terme la REUNIÓ INFORMATIVA PER ALS VOLUNTARIS de Lleida de la vuitena edició de la FIRST LEGO League (FLL) Lleida organitzada per l'Escola Politècnica Superior.

La reunió és oberta i de recomanada assistència per a tot el voluntariat de la FLL Lleida, però l'assistència és obligatòria per a tots als alumnes de la UdL que s'hagin matriculat a la Matèria Transversal EPS i volen gaudir de l'ECTS, així com per als voluntaris nous.

En la reunió, Josep L. Lérida, cap de voluntaris de la FLL, aclarirà tots els vostres dubtes i es durà terme una preassignació de rols (Àrbitres, Jutges, Informació i Espais, Floaters FLL, Floaters Jr., Monitors de Lleure i Muntatge de kits)

Agraïm per endavant la vostra col·laboració

Us esperem!