Article d'opinió de Jordi Mateo a l'AnoiaDiari

"Anoia Universitària" és un espai d'opinió d'AnoiaDiari, el primer diari exclusivament digital creat a la comarca de l'Anoia, publicat en català i fundat a Igualada l'any 2008, dedicat a la comunitat universitària de la comarca, és a dir al campus Igualada-UdL

El passat dimarts 11 de gener, Jordi Mateo, doctor en Informàtica i professor del Grau en en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació de l'EPS al Campus Igualada, va publicar l'article:

Jordi Mateo Fornés és professor del Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació (GTIDIC) del Campus d'Igualada a la Universitat de Lleida (UdL). Pertany al Departament d'Informàtica (DIEI) i concretament al Grup de Computació Distribuïda (GCD). Va cursar el Grau i el Màster en Enginyeria Informàtica per l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) els anys 2012 i 2013, respectivament. És Doctor Cum Laude en Informàtica / Serveis al núvol per la Universitat de Lleida (UdL, 2019).