Artur Llunart Curto guanya la III edició del Premi Edifica 2012 atorgat pel CAAT i l'EPS

5770.grup-dinar de germanor 151212-2-w

El passat 15 de desembre es va dur a terme el dinar de germanor del Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació  de Lleida en el marc de la seva Festa Anual.

A l'acte, amb la presència del sotsdirector de l'Escola Politècnica Superior de la UdL, Cristian Solé Cutrona, es va atorgar el III Premi Edifica 2012, al millor projecte final de Carrera de la Titulació d'Arquitectura i del Grau d'Enginyeria d'Edificació a Artur Llunart Curto pel seu treball "Elements i estructures auxiliars en la construcción de l'absis de la Catedral de Santa Maria de Tortosa", dirigit per Josep Lluís Guinovart, doctor arquitecte i Eduard Gregorio López, professor  de l'Escola Politècnica Superior i ccordinador del Grau en Enginyeria de l'Edificació de l'Escola, segons acord del jurat del Premi, fet públic el 12 de desembre de 2012.

A més, en aquesta edició també es va lliurar un accésit d'aquest Premi Edifica a Marc Fontova i Mons pel seu treball de "Projecte de rehabilitació amb criteris de sostenibilitat. Casa Miarnau de Llardecans (Lleida)", dirigit per,  Josep Maria Burgués Solanes, del departament d'Enginyeria Industrial i Informàtica de la EPS i Gabriel Pérez Luque, cap d'estudis d'Arquitectura Técnica i Enginyeria d'Edificació de l'Escola Politècnica Superior.