Candidats finalistes a la Distinció Docent EPS "Joan Gimbert" curs 2014-15

Distincio-Docent-JG

L'Escola Politècnica Superior vol fomentar la qualitat de la docència del seu professorat atorgant uns premis que permetin reconèixer la tasca docent realitzada i animin el professorat a seguir treballant en la millora de la qualitat de la docència, la Distinció Docent EPS "Joan Gimbert"

.Aquests premis, que enguany arriben a la 3a edició, porten el nom d'en Joan Gimbert, qui fou professor de l'EPS des de els seus inicis, i qui destacà per la seva dedicació a la docència i la innovació a l'aula per tal d'apropar les matemàtiques als seus alumne, i es preocupà especialment per mostrar-los les seves aplicacions en el camp de les enginyeries.

La Comissió Avaluadora considera que és encoratjador donar a conèixer aquells professors que han quedat en les posicions més destacades. Per aquest motiu us adjuntem, per ordre alfabètic, els tres professors de cada titulació candidats a la distinció:

Grau en Enginyeria Informàtica: Sr. Ramon Béjar Torres Sr. Jordi Planes Cid Sr. Josep M. Ribó Balust Grau en Arquitectura Tècnica: Sra. Maite Grau Montaña Sr. Eduard Gregorio López Sr. Gabriel Pérez Luque Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica: Sr. Ferran Badia Pascual Sra. Rosa M. Gil Iranzo Sr. Francesc Sebé Feixas Grau en Enginyeria Mecànica: Sr. Ferran Badia Pascual Sr. Miquel Nogués Aymamí Sr. Francesc Sebé Feixas

El nom dels docents guanyadors en cada una de les titulacions, així com el nom del docent premiat amb la Distinció Docent EPS "Joan Gimbert" 2015 es desvetllarà el proper 8 d'abril en el marc del 5è Sopar d'Antics Alumnes, PDI i PAS de l'EPS.  [https://alumnieps.wordpress.com/]