Carles Bordalba, estudiant de l'EPS, és proclama Campió d’Europa de futbol sala masculí universitari

Participant en els XIX PCU Games, celebrats a Anvers (Bèlgica)

Diverses seleccions catalanes universitàries van competir amb èxit del 25 al 27 d’abril als XIX PCU Games, celebrats a Anvers (Bèlgica).

Els PCU Games garanteixen un programa gratuït d'esports i esdeveniments per a universitats i col·legis universitaris de tot el món. L'objectiu principal és oferir als estudiants una plataforma en què l'esport es considera un instrument valuós per desenvolupar la interacció i l'experiència internacional, amb èmfasi en Fair Play i Universal Friendship.

Un alumne del Grau en Enginyeria Mecànica de l’Escola Politècnica Superior (EPS), Carles Bordalba, va ser un dels cinc estudiants de la Universitat de Lleida (UdL) escollits per representar Catalunya en les diverses seleccions Nacionals Catalanes Universitàries, en concret la UdL va aportar quatre nois a l’equip de futbol sala masculí i una noia en l’equip de voleï femení.

Concretament en Carles Bordalba és va proclamar campió d’Europa de futbol sala masculí universitari en les PCU games 2018.

Enhorabona!