Centenari de l'Accés de les Dones a les Universitats Espanyoles (1910-2010)

Centenari Dones (còpia)

La Universitat de Lleida va celebrar el Centenari de l'Accés de les Dones a les Universitats Espanyoles (1910-2010) amb un acte programat el 29 de novembre al Saló Víctor Siurana. L'acte, presidit pel Vicerector d'Activitats Culturals i projecció Universitària, Jaume Barrull, la Secretària General, Ana Romero i la Directora del Centre Dolors Piera, M. Ángeles Calero, va constar d'una presentació i projecció del curtmetratge d'animació titulat "1910-2010 Centenari de l'Accés de les Dones a les Universitats Espanyoles" a càrrec de la cineasta Florence Henrard i la intervenció de diverses professores i investigadores de la UdL:

Dra. M. Amparo Miñanbres (Facultat de Ciències de l'Educació, Departament de Psicologia i Pedagogia)

Dra. M. Teresa Areces (Facultat de Dret i Economia, Departament de Dret Privat)

Dra. Àngels Santa (Facultat de Lletres, Departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica)

Dra. Concepció Roig (Escola Politècnica Superior, Departament de d'Informàtica i Enginyeria Industrial)

Dra. Rosa M. Martí (Facultat de Medicina, Departament de Medicina)

Sra. M. Luisa Guitard (Escola Universitària d'Infermeria, Departament d'Infermeria)

Dra. Olga Martín (Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària, Departament de Tecnologia d'Aliments)

Premsa

Segre  30-11-10  pdf21