Concurs de Programació "Premi Josep M. Ribó" organitzat per l'EPS

1

En el marc de l'acte en memòria d'en Josep Maria Ribó que tindrà lloc aquest mes de febrer (+INFO) s'ha organitzat el Concurs de Programació "Premi Josep M. Ribó" adreçat als estudiants de Grau i Màster en Enginyeria Informàtica de l'Escola Politècnica Superior.

El Concurs té com a objectiu programar un intèrpret de Lisp. [Accediu a una explicació detallada del repte]

Tots els alumnes que vulgueu participar-hi us heu d'inscriure obligatòriament  i tenir en compte aquestes dates:

● Dijous, 28 de gener

○ Publicació de l'enunciat.

○ Inici de les INSCRIPCIONS.

● Dilluns, 1 de febrer: explicació de l'enunciat de la pràctica (12h Sala de Graus EPS).

● Dimecres, 3 de febrer: Fi de les INSCRIPCIONS.

● Dimarts, 9 de febrer: Recepció de Treballs (hora límit: a les 12:00) mitjançant el campus virtual.

● Dimecres, 10 de febrer: Publicació dels equips Nominats.

● Dijous, 11 de febrer:

○ 12:00: Presentació dels Treballs dels equips Nominats (Sala de Graus EPS).

○ 18:00: Lliurament dels Premis durant l'Acte en memòria d'en Josep Mª Ribó Balust ( 11 de febrer - Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterer del Campus de Cap-Pont).

PREMIS

1r PREMI: una TABLET per cada membre de l'equip guanyador.

2n i 3r PREMIS: Menció de Participació al Concurs

Podeu consultar les bases del Concurs de Programació "Premi Josep M. Ribó" AQUÍ