Conferència d'Eduard Martín: “Un màster et pot canviar la perspectiva: enginyeria en informàtica”

Ahir 24 de maig, el Sr. Eduard Martín, degà del Col·legi d'Enginyeria Informàtica de Catalunya (COEINFC) i director de 5G de Mobile World Capital Barcelona, va oferir una sessió informativa sobre el Col·legi Oficial d'Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINFC) adreçada especialment als alumnes de darrer curs del Grau en Enginyeria Informàtica, el Doble Grau en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses i, especialment, del Màster en Enginyeria Informàtica.

El Sr. Martín va oferir als estudiants la conferència: “Un màster et pot canviar la perspectiva: enginyeria en informàtica” on va presentar el Col·legi i va donar a conèixer la situació actual i el futur digital de Catalunya, així com l'evolució de les principals característiques estructurals i econòmiques de les empreses del sector.

Tanmateix, va destacar les principals i innovadores sortides professionals disponibles per als enginyers informàtics en el moment actual i en el futur i les tendències i perspectives econòmiques del sector a curt i mitjà termini.