Conferència de l'artista Daniel G. Andújar a l'EPS

Ple de gom a gom per escoltar a Daniel G. Andújar

L’EPS oferirà el proper curs acadèmic 2019-20 un nou grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives, uns estudis de 3 anys on conceptes a priori tan dispars com l’art i la tecnologia conviuran en un únic espai formatiu transversal que combina tant l'àmbit tecnològic com l’àmbit artístic, més proper a l'estat emocional tan important en totes les activitats humanes: artista digital, creatiu gràfic, dissenyador web, Social Media Strategist, analista d'App Data, web màster o dissenyador de videojocs, són tan sols un petit tast de l’àmplia oferta laboral que proporcionarà als seus titulats aquest nou grau de la UdL.

En el marc d'un projecte d'intervencions artístiques en estudis d'enginyeria, l’escola ha organitzat aquesta  activitat vinculada plenament amb aquest nou àmbit acadèmic en col·laboració amb el Centre d'Art Contemporani La Panera i Homesessions, on treballaran amb l'artista Daniel García Andújar, un artista visual dels mitjans, activista i teòric de l'art espanyol que viu i treballa a Barcelona i que es considera un dels principals exponents del Net.art., una sèrie de sessions (conferència i workshop’s) en un projecte pioner d’Art i Enginyeria amb els alumnes de l'assignatura d’Automatització Industrial del Grau en Enginyeria Mecànica i del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.

Ahir es va desenvolupar la conferència de l’activitat que va tenir una bran acollida ja que va congregar vora 150 estudiants (de l’EPS i d’altres facultats) interessats en escoltar les paraules d’en Daniel G. Andújar.

Així mateix s’organitzaran una sèrie de workshop’s que complementaran l’activitat: el dimarts 12 de març i el dimecres 13 de març, Daniel G. Andújar assessorarà als estudiants sobre els projectes que estan desenvolupant amb l'objectiu d'intentar trobar solucions tecnològiques a problemes socials reals de la ciutat de LLeida:

• Dimarts 12 de març
    • De 11h a 13h
    • Aula 0.15 CCCT
  • Dimecres 13 de març
    • De 9h a 11h
    • Aula 0.15 CCCT

L’any passat l’EPS ja va organitzar una activitat d’aquestes característiques amb  l'artista lleidatana Agnès Pe Tomàs [+ INFO]