Conveni per a l’impuls de les vocacions STEM a l’Institut Samuel Gili i Gaya

L'EPS impulsarà les vocacions científiques, tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques dels alumnes d'aquest institut

El passat divendres, 3 de novembre, va tenir lloc la signatura de  l’annex al conveni entre la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Departament d’Ensenyament i la Universitat de Lleida (UdL) per desenvolupar el Programa per a l’impuls de les vocacions científiques, tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEM) a l’Institut Samuel Gili i Gaya de Lleida, en el que participa de forma directa l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdL.

En l’acte de signatura, concretada per la vicerectora Neus Vila i el director en funcions de l'Institut Samuel Gili i Gaya de Lleida, Sr. Pere Farré, també van participar el director de l’EPS, Francesc Giné i la professora de l’Escola, Susana Maza, responsable del programa Sinergia que ja realitza aquest tipus d'activitats a l'Institut La Mitjana de Lleida.

Projecte Sinergia. L’EPS realitza un taller de Drons als alumnes de l’INS La Mitjana

Projecte Sinergia. L’EPS realitza un taller de Disseny d’una App als alumnes de l’INS La Mitjana

Projecte Sinergia. L'EPS realitza un taller de Disseny Gràfic als alumnes de l'INS La Mitjana