Convocatòria del Premi Enginy 2012

[caption id="attachment_3859" align="alignnone" width="470" caption="Acte de lliurament del Premi Enginy 2011"]Premi enginy 2011[/caption]

Us informem que el Col·legi i l'Associació d'Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (CETILL) i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) convoquen la novena edició del PREMI ENGINY.

El Premi Enginy s'otorga al millor Projecte Fi de Carrera de la Titulació d'Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat en Mecànica, del curs 2010-2011. Així doncs, poden participar en aquest premi tots els estudiants d'Enginyeria Tècnica Industrial de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida que hagin realitzat, presentat i aprovat el Projecte Fi de Carrera durant el període comprés entre el febrer del 2010 i el febrer del 2011.

Els objectius del Premi Enginy són els següents:

- Estimular la confecció de Projectes Fi de Carrera d'alt nivell.
- Donar a conèixer els projectes i nivell dels alumnes de l'EPS.
- Reforçar els vincles i interacció de l'EPS i els seus estudiants amb les empreses de la ciutat i el seu entorn.

El termini de lliurament dels PFC finalitza el 29 de febrer de 2012. Per optar al premi els participants hauran de lliurar a la secretaria de l'EPS, juntament amb la documentació requerida per la defensa del Projecte Fi de Carrera un resum del projecte.

El Premi Enginy estableix per al guanyador,  una dotació econòmica de 2.000€ i un any de col·legiació gratuïta al CETILL.