Corpus Literari Digital de la Càtedra Màrius Torres es presenta a la Queen Mary University de Londres

c617x266_032CAT23FOT1

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Des del 2008 GRIHO participa en el desenvolupament interactiu del Corpus Literari Digital de la Càtedra Màrius Torres.

El Corpus Literari Digital és una plataforma virtual que pretén recollir les digitalitzacions dels materials que constitueixen el patrimoni literari contemporani en llengua catalana, especialment del segle XX, per tal de contribuir a la seva preservació i difusió, i de fomentar-ne la investigació.

A finals d'aquest mes de març, el projecte serà presentat al Centre d'Estudis Catalans de la Queen Mary University of London i a la Britsyh Library. La presentació serà realitzada pels responsables de la càtedra, Joan Ramon Veny i Jordi Malé,  i per l'Anna Cristina Comas, membre de GRIHO que ha estat al front del projecte des del seu inici.

1Programa Dimecres, 23 de març a les 16.00h Presentació del Corpus Literari Digital de la Càtedra Màrius Torres al Centre d'Estudis Catalans de la Queen Mary University of London. Dijous, 24 de març a les 11.00h Reunió amb Barry Taylor (Curator of Hispanic Collections) Geoff West (Head of Hispanic Section) i Aquiles Alencar (Curator of Latin American Collections) de la Britsh Library. 1premsa 22 de març de 2011 Segre 23 de març de 2011 La Mañana 1web GRIHO logo-capcalera Bon Dia gcc_fs_logogeneralitat Ara Ponent UdL2