Crida de voluntaris per a la 7a edició de la FIRST LEGO LEAGUE Lleida

Organitzada per l'Escola Politècnica Superior de la UdL

Si ets estudiant de la UdL pots aconseguir 1 ECTS de Matèria Transversal gratuït participant com a Voluntari en la propera edició de la First Lego League (HYDRO DYNAMICS): necessitem àrbitres, jutges, floaters, personal per la ludoteca, muntatge, etcètera

Heu de matricular-vos a l'activitat "La UdL amb la First Lego League" que teniu disponible a través de la Seu electrònica de la UdL abans del 14/02/2018. Les places són limitades. Un cop matriculats, heu d'enviar al correu flllleida@gmail.com el justificant de matricula en format PDF.

Si vols participar com a voluntari però no t'interessa el ECTS, tan sols cal emplenar el següent Formulari d'inscripció: https://goo.gl/forms/C8vzbQwXgV5DLcn72

El Dijous 15 de febrer es farà un reunió per als voluntaris FLL. En aquesta reunió s'explicaran i repartirant del conjunt de tasques pendents d'assignar. L'assistència és molt important per aquells que no heu fet mai de Voluntaris de la First Lego League i és d'assistència obligatòria per aquells que voleu obtenir el crèdit ECTS.

La reunió de voluntaris es durà a terme a la Sala de Videoconferències de l'edifici del CCCT del Campus de Cappont (Jaume II, 67) a partir de les 18:00 hores