Cristian Solé, sotsdirector de l'EPS, al programa El debat de Lleida Activa

El programa analitza el món de la formació tecnològica

El programa de Lleida TV, El Debat de Lleida Activa, dirigit pel periodista Josep Maria Sanuy, va analitzar aquesta setmana el món de la formació tecnològica, que es caracteritza per una alta demanda de professionals i poques vocacions entre els joves.

El programa proposà una entrevista amb el Ramon Grau, degà del CETILL i una taula rodona en la que hi va participar, entre altres, en Cristian Solé, sotsdirector de l'Escola Politècnica Superior.

Cal animar els joves a estudiar, a formar-se en el camp de la ciència i de la tecnologia, perquè en aquests àmbits, paradoxalment amb forta demanda laboral, falten força vocacions a tots els nivells. Afortunadament són els mateixos professionals els que empenyen perquè hi hagi més formació i més vocacions científico-tècniques. Com ho estan fent els d’Enginyers Lleida, un col·legi professional que està formant enginyers per accedir al cos docent, tant de la ESO com de Batxillerat o l'Escola Politècnica Superior, organitzant un grapat d'activitats per fomentar les vocacions tecnològiques en els nens i nenes de Lleida.