Curs de metodologies àgils en l'aprenentatge basat en projectes al Màster en Enginyeria Informàtica de l'EPS

Activitat adreçada a la formació del professorat, organitzada pel Centre de Formació Continua de la UdL

metodologies-agils (5)
Curs de metodologies àgils en l'aprenentatge basat en projectes

Un dels objectius principals del Màster en Enginyeria informàtica és apropar a l’alumne a les tecnologies i metodologies de treball de les empreses TIC actuals. Per fer-ho és fonamental juntament amb la formació tecnològica integrar a l’aula l’ús de  metodologies actuals de gestió de projectes. Aquest curs pretén assentar les bases per al correcte ús d’aquestes metodologies i la seva integració en una aula docent, tractant de resoldre els aspectes d’execució, seguiment, avaluació, gestió de conflictes, etc. L’aplicació es centrarà en la implantació de projectes en empreses TIC.

Els objectius principals són:

• Conèixer la realitat de les empreses TIC actuals i com aquestes apliquen les metodologies de gestió de projectes.
  • Conèixer els trets diferenciadors de les metodologies de gestió de projectes actuals.
  • Tractar la integració d’aquestes metodologies a l’aula.
  • Elaborar un pla d’acció per aquesta integració.

El professorat del curs és:

• Jordi Torrecillas, IT Manager al Grup Alimentari Argal.
  • Jordi Gervas, Project Manager/Analyst/Developer a la Diputació de Lleida.
  • Aitor Cochero, Researcher at Eurecat al Centre Tecnològic de Catalunya.