Dani Martínez i Eduard Clotet guanyen el primer Concurs de Projectes de Promoció de l'EPS

cartell IConcurs projectes promoció

Un cop avaluats els projectes presentats, el tribunal de selecció del I Concurs de Projectes de Promoció de L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, format per en Francesc Giné, director de l'Escola, en Ferran Badia, vicerector de planificació, Innovació i Empresa, na Marga Moltó, Secretaria Acadèmica del centre i en Carles Monico i Aina Sala, membres del Consell de l'Estudiantat de l'EPS, han decidit adjudicar el premi als estudiant del màster en Enginyeria Informàtica, Dani Martínez Lacasa i Eduard Clotet Bellmunt pel seu projecte Utilització d'un Smartphone Android en el guiatge i control remot d'un petit cotxe elèctric.

El projecte preté, una banda, aprofitar les prestacions de l'Smartphone per realitzar tasques automàtiques. Aquesta implementació requereix el desenvolupament d'una aplicació Android java de control del vehicle i la utilització d'un driver de control de motors i un cotxe de radiocontrol modificat; D'altra banda, aprofitar la connectivitat WiFi dels Smartphones Android per desenvolupar una aplicació de control remot que es pugui connectar a l'Smartphone del cotxe elèctric.

Aquest projecte rebrà una beca de col·laboració per al seu desenvolupament. L'import d'aquesta beca s'inclourà dins el pressupost total del projecte fins al màxim establert per al finançament total necessari (fins als 3.000€ previstos com a pressupost total del projecte) amb l'objectiu de realitzar l''implementació corresponent.

ACTA RESOLUCIÓ CONCURS