Desideri Regany guanya el Premi Enginy "Miquel Aixalà" 2019

El 2n premi recau en David Calvera i en Francesc Majós d'endú el 3r premi

Imagen.aspx
Els tres alumnes de l'EPS guardonats acompanyats d'en Ramon Grau, degà del CETILL i Jérôme Barrau, cap d'estudis de la branca Industrial de l'EPS

Ahir la sala d'Actes del Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials (CETILL) -Enginyers Lleida va acollir la presentació oficial dels guanyadors de la 17a edició del Premi Enginy "Miquel Aixalà" coorganitzat pel CETILL i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL).

El premi Enginy “Miquel Aixalà”, impulsat fa disset anys per Enginyers Lleida i l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, atorga un primer, segon i tercer premi als millors Treballs Final del Grau en Enginyeria Mecànica i del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica de l’any acadèmic en curs. En aquesta edició s’han presentat 32 treballs -19 d’estudiants del Grau en Enginyeria Mecànica i 13 d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.

El projecte de Desideri Regany Vendrell ha obtingut el primer Premi Enginy “Miquel Aixalà” 2019. El treball guanyador, escollit entre 32 projectes presentats, desenvolupa un mètode de monitoratge que avalua l’eficiència de generació d’hidrogen-oxigen en funció de les freqüències de pulsació d’alt voltatge per a la polarització i descomposició de l’aigua. El prototip realitzat per Regany sota la direcció del professor Juan Antonio Garriga Castillo, s’endú 1000 euros de premi, s’ha monitorat amb Matlab per fer l’anàlisi de la polarització de l’aigua.

El segon premi, dotat amb 450 euros, ha recaigut en David Calvera Cosculluela que ha presentat: “Estudi de la plegabilitat en superfícies reglades aplicada al disseny d’una boca de metro", sota la direcció del professor Martí Comellas Andrés.

I, finalment, el tercer premi s’ha concedit a en Francesc Xavier Majós pel seu TFG “Anàlisis de la informació obtinguda mitjançant sensors electrònics aplicat al guiatge automàtic de sistemes mòbils” dirigit pel professor Jordi Palacin Roca. Majós s’endú 250 euros de premi.

A més, els tres guanyadors tindran col·legiació gratuïta al CETILL durant un any, un descompte del 50% el segon any, assegurança d’accidents MUPITI gratuïta, descomptes en formació organitzada per Enginyers Lleida amb una quantia de fins a 100 euros i beca per sol·licitar l’Acreditació de Desenvolupament Professional Continu.

El pròxim dijous 21 de novembre els tres guardonats rebran el seu premi en un acte de lliurament que es realitzarà a partir de les 17:00 hores a la Sala de Videoconferències de l'Edifici CCCT del Campus de Cappont de la UdL (Jaume II, 67). Hi sou tots convidats!