Distinció Jaume Vicens Vives 2017 per al projecte de la UdL sobre la formació dual

L'Escola Politècnica Superior es un dels centres que desenvolupa el projecte

premivicensvivesUdL2017
L'EPS va ser distingida l'any 2009 amb la Distinció Jaume Vicens Vives

La Generalitat va anunciar aquest mes d’agost  les distincions Jaume Vicens Vives 2017 a la qualitat docent universitària per a quatre professors i tres projectes de les universitats catalanes.

Un d’aquest tres projectes  guardonats aquest any ha estat un projecte de la Universitat de Lleida (UdL) impulsat pel Vice-rectorat de Planificació, Innovació i Empresa i l'Escola Politècnica Superior (EPS), entre altres centres de la UdL: La formació dual, un enfocament innovador per integrar en el projecte formatiu de l'universitari el treball i l'estudi".

El màster en Enginyeria Informàtica de l’EPS va ser el primer estudi sobre el que s’implementa aquest projecte, essent la primera titulació de l’Estat en fer-ho. Actualment a l’Escola també s’ofereix, en modalitat de Formació Dual, el Màster en Enginyeria Industrial i el Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació.

El premi, amb una dotació econòmica de 20.000€, es lliurarà durant la inauguració oficial del curs acadèmic 2017-2018, el proper 8 de setembre. L'import del guardó haurà d'anar destinat a la millora i a la innovació del projecte que ha estat reconegut.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Premi Vicens Vives al projecte de formació dual de la UdL