Distinció Jaume Vicens Vives 2017 per al projecte de la UdL sobre la formació dual

L'Escola Politècnica Superior es un dels centres que desenvolupa el projecte

portafoli-2
L'EPS va ser distingida l'any 2009 amb la Distinció Jaume Vicens Vives

La Generalitat va anunciar aquest mes d’agost  les distincions Jaume Vicens Vives 2017 a la qualitat docent universitària per a quatre professors i tres projectes de les universitats catalanes.

Un d’aquest tres projectes  guardonats aquest any ha estat un projecte de la Universitat de Lleida (UdL) impulsat pel Vice-rectorat de Planificació, Innovació i Empresa i l'Escola Politècnica Superior (EPS), entre altres centres de la UdL: La formació dual, un enfocament innovador per integrar en el projecte formatiu de l'universitari el treball i l'estudi".

El màster en Enginyeria Informàtica de l’EPS va ser el primer estudi sobre el que s’implementa aquest projecte, essent la primera titulació de l’Estat en fer-ho. Actualment a l’Escola també s’ofereix, en modalitat de Formació Dual, el Màster en Enginyeria Industrial i el Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació.

El premi, amb una dotació econòmica de 20.000€, es lliurarà durant la inauguració oficial del curs acadèmic 2017-2018, el proper 8 de setembre. L'import del guardó haurà d'anar destinat a la millora i a la innovació del projecte que ha estat reconegut.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Premi Vicens Vives al projecte de formació dual de la UdL