Dos estudiants de l'EPS, or i argent en els Campionats Universitaris de Catalunya

UdLcampiouniversitari

Dos estudiants de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida van ser protagonistes en la cursa atlètica dels 10 quilòmetres, disputada  a Cambrils aquesta setmana dins dels Campionats Universitaris de Catalunya.

José Ramon Rodríguez, alumne del Grau en Enginyeria Informàtica a l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), és el nou campió universitari de Catalunya en 10 quilòmetres. Va ser el millor de la categoria i quart de la classificació general, amb un registre de 33:21.

En categoria femenina, la també estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica de l'Escola Politècnica Superior de  la UdL, Clàudia Nou, ha estat segona en aquesta mateix cursa, amb un crono de 46:48 i ha aconseguit l'argent.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Premsa