Dos joves investigadors doctors vinculats al GREA Innovació Concurrent, aconsegueixen un ajut "Juan de la Cierva"

CapturaGREA2

En el marc del Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación (2013-2016), la Secretaría de Estado de I+D+I ha fet publica la resolució dels 225 ajuts a nivell estatal,  Juan de la Cierva-formación del Programa Estatal de Promoció del Talent i la seva Ocupabilitat .

Aquests ajuts tenen l'objectiu de fomentar la contractació laboral de doctors recentment titulats per una durada de 2 anys en organismes d'investigació de l'Estat espanyol.

Ens plau comunicar que dos joves investigadors doctors vinculats al Grup de Recerca GREA Innovació Concurrent de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, la Dra. Camila Barreneche i el Dr. Alvaro de Gracia han aconseguit una d'aquestes Ajudes Juan de la Cierva. En concret, el Dr. Alvaro de Gracia, es vincularà a la Universitat Rovira i Virgili amb el Dr. Dieter Boer i la Dra. Camila Barreneche, anirà a la Universitat de Barcelona amb la Dra. A. Inés Fernández.

El pressupost global de la convocatòria és d'11,2 milions d'euros i es concedeixen un màxim de 225 ajuts per a contractes laborals de 2 anys de durada. La quantitat anual dels ajuts és de 25.000 euros, que es destinaran a cofinançar el salari i la quota empresarial de la Seguretat Social dels contractats.