Dues estudiants de l'EPS, campiones universitàries de Catalunya amb l'equip de voleibol femení

[caption id="attachment_8022" align="alignnone" width="471" caption="Clàudia Nou, amb el dorsal 9 i Montse Lamana, just al seu costat"]voleyUdLcampiones[/caption]

Clàudia Nou, estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica i Montse Lamana, estudiant del Grau en Enginyeria Mecànica a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i jugadores de l'equip de voleibol femení de la Universitat de Lleida (UdL) s'han proclamat campiones universitàries de Catalunya en la final que es va disputar a Vic. Les noies van guanyar l'or en vèncer per 3 sets a 2 al conjunt de la Universitat de Barcelona (UB). Ferran Espasa, també estudiant de l'EPS i delegat de l'equip va exercir, de forma puntual, les tasques d'entrenador en la final.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Es dona l'avinentesa que la Clàudia ja havia estat protagonista la setmana passada en aconseguir la medalla d'argent en la cursa de 10 quilòmetres, amb un crono de 46:48.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Premsa