EL CEEPS organitza, en el marc del 30è aniversari, un torneig d'escacs - JaqueMatEPS

JaqueMatEPS és un torneig d'escacs organitzat pel Consell de l'Estudiantat de l'EPS (CEEPS) en el marc dels actes de celebració del 30 è aniversari de l'escola, en el qual tots els membres de la UdL poden participar. Amb una durada de cinc dies, de l'1 de maig al 6 de maig i format virtual, pretén oferir una activitat lúdica respectant les mesures sanitàries actuals.

Inscripcions obertes del 12 al 25 d'abril

Pots inscriure't al torneig mitjançant el formulari que trobaràs AQUÍ.

Tingues en compte que serà necessari que iniciïs sessió amb el teu compte d'Office de la UdL, ja que la competició és exclusiva per a membres de la Universitat (alumnat, professorat i PAS).*

*Si encara no heu activat el compte d'Office de la UdL, podeu accedir a les instruccions per fer-ho clicant aquí.