EPS, objectiu: Internacionalització

[caption id="attachment_10052" align="alignnone" width="471" caption="Mobilitat 2015 UdL / Foto:UdL"]mobilitat2015UdL[/caption]

La Universitat de Lleida (UdL) ha rebut un total de 323 alumnes de mobilitat durant aquest curs 2014-2015, 53 més que l'anterior. Provenen de 34 països diferents d'Europa, Amèrica, Àsia i Àfrica.

L'Escola Politècnica Superior (EPS) ha rebut aquest curs acadèmic un total de 49 estudiants forans, fet que la situa com el tercer centre de la UdL que rep més estudiants de mobilitat per darrera de la Facultat de Lletres i la Facultat de Dret i Economia.

L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) considera el procés d'internacionalització del centre un aspecte primordial, tant per la seva pròpia consolidació com a centre de referència, com per al futur professional del seus estudiants. Aquest procés ha de permetre als titulats per l'EPS de la UdL afrontar el futur amb optimisme i amb una visió global i oberta al món.

Aquesta voluntat d'internacionalització de l'EPS se centra en quatre grans línies d'actuació:

- La internacionalització de la institució en tots els seus àmbits d'actuació (docència, recerca i transferència)

- La internacionalització de tots els membres de la comunitat universitària

- La internacionalització de la recerca i la transferència

- La consolidació de destinacions internacionals sòlides i de gran qualitat per al seu alumnat.

En aquest sentit, cal destacar l'esforç emprès en els últims temps des de l'Escola respecte a la internacionalització dels estudis que ja ha fructificat amb la implantació de tres dobles titulacions internacionals: