El 83% de la plantilla d'Indra del PCiTAL, titulats de l'EPS de la UdL

PCiTAL GARDENY - LLeida

Indra, primera multinacional espanyola de tecnologies de la informació i la comunicació i líder a Europa en volum de recursos destinats a innovació (el 7% dels ingressos), va ser la primera empresa a instal·lar-se al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida amb el Software Lab, que forma part d'una xarxa de 20 centres que operen virtualment des de 10 païssos diferents.

Actualment, en les seves instal·lacions de Gardeny, compta amb 130 treballadors, dels quals, el 83% són enginyers titulats a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. A més, durant aquest quatre anys, 32 alumnes del'EPS han rebut una beca Indra i 56 han fet les pràctiques en les seves instal·lacions.

Recull de Premsa

Segre  11-03-10  [pdf]