El COEIC i Mútua dels Enginyers lliuren un any de col·legiació i mutualitat gratuït

Els beneficiaris de la iniciativa han estat els alumnes del Màster en Enginyeria Industrial de l'EPS

Amb l'objectiu de facilitar la incorporació al món laboral dels nous titulats del Màster en Enginyeria Industrial per l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdL i informar-los de tots els avantatges, serveis i productes dels que poden disposar gràcies a la col·legiació, el Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC), la Mútua dels Enginyers de Catalunya i l'Escola Politècnica Superior van organitzar una trobada prèvia a l'acte de lliurament de les Orles Acadèmiques de l'EPS celebrat ahir a l’Auditori Enric Granados de Lleida

En l'acte, presidit pel director de l'EPS, el Sr. Francesc Giné, hi van participar el Sr. Guillem Boira, President de la Demarcació de Lleida del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya, el Sr. Jordi Sanjuan, Delegat de la Mútua d'Enginyers de Catalunya a la demarcació de Lleida, el Sr. Josep Baltasar, director de la Caixa d’Enginyers de la demarcació de Lleida  i el Sr. Albert Castell, Coordinador del Màster en Enginyeria Industrial de l'EPS de la UdL.

L’acte s’inicià amb els parlaments, tant per part del Col·legi com de la Mútua i es va entregar als 17 recent titulats del Màster en Enginyeria Industrial assistents un any de col·legiació gratuïta al COEIC i un any gratuït de mutualitat al producte Q30, especialment pensat i dissenyat per cobrir les necessitats dels enginyers industrials menors de 30 anys.