El Centre de Recerca INSPIRES, beneficiari d'un dels ajuts per accions de responsabilitat social de la UdL

Per l'activitat "la Nit dels Investigadors 2017"

accio social
Representants dels sis projectes escollits amb el premi corresponent FOTO:UdL

La Nit dels Investigadors, organitzada pel Centre de Recerca INSPIRES, que acull els grups de recerca de l'Escola Politècnica Superior de la UdL, ha estat un dels sis projectes que es reparteixen enguany els 13.950 euros d'ajuts d'Obra Social 'La Caixa' per promoure accions de responsabilitat social a la institució.

Carles Mateu, secretari d'INSPIRES, ha estat l'encarregat de rebre el xec corresponent que es va lliurar ahir en un acte que va tenir lloc al Rectorat de la UdL de mans del vicerector d'Activitats Culturals i Projecció Universitària, Joan Biscarri, i el director de banca institucional de CaixaBank a Lleida, Geremi Camí.

Servei de Comunicació - Oficina de Premsa UdL