El Col·legi d' Enginyers Industrials de Catalunya i la Mútua dels Enginyers, regalen un any de col·legiació i mutualitat als titulats del Màster en Enginyeria Industrial de l'EPS

IMG_7839

Amb l'objectiu de facilitar la incorporació al món laboral dels nous titulats del Màster en Enginyeria Industrial per l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdL i informar-los de tots els avantatges, serveis i productes dels que poden disposar gràcies a la col·legiació, el Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC), la Mútua dels Enginyers de Catalunya i l'Escola Politècnica Superior van organitzar una trobada prèvia a l'acte de lliurament de les Orles Acadèmiques de l'EPS celebrat ahir a la Llotja- Palau de Congressos de Lleida.

En l'acte, presidit pel director de l'EPS, el Sr. Francesc Giné, hi van participar el Sr. Joaquim Llop, President de la Demarcació de Lleida del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya, el Sr. Josep Giné, Vicepresident de la Mútua d'Enginyers de Catalunya, el Sr. Jordi Echevarria, Director Comercial de la Mútua d'Enginyers de Catalunya i el Sr. Albert Castell, Coordinador del Màster en Enginyeria Industrial de l'EPS de la UdL.

En el transcurs de l'acte es van realitzar diversos parlaments informatiu, tant per part del Col·legi com de la Mútua i es va entregar als 17 recent titulats del Màster en Enginyeria Industrial assistents (8 de la primera promoció i 9 de la segona) un any de col·legiació gratuïta al COEIC i un any gratuït de mutualitat al producte Q30, especialment pensat i dissenyat per cobrir les necessitats dels enginyers industrials menors de 30 anys

IMG_7834

Imatges